'Plan'
Software - Wat kunt u met TP?
|
||||||||||||||||
|
Wat kunt u met de Taken Planner? De TakenPlanner SA is allereerst een programma waarmee u de aan- en afwezigheid van werknemers op één centrale plaats kunt registreren, inclusief verlofdagenregistratie en ziektedagenregistratie. Daarmee behoudt u een maximaal overzicht over al uw werknemers, inclusief de flexwerkers. Met het programma
U kunt met de Taken Planner de een groot aantal kengetallen berekenen. Deze kengetallen worden aangemaakt door een rapport te genereren, dat eerst op het scherm getoond wordt en desgewenst afgedrukt kan worden. Zie Kengetallen |
|||||||||||||||
De TakenPlanner heeft veel te bieden Integrale aanpak: roostering van werkdagen en de administratie van ziektedagen, ATV- en verlofdagen, extra gewerkte uren, zwangerschapsverlof etc.
|
||||||||||||||||
OverzichtenTakenPlanner geeft een overzicht van uw personeelsbezetting op elke gewenste datum, van het totaal verlof en ATV-recht, van formatie-uren die op een bepaalde datum beschikbaar waren, en berekent het totaal aan formatie-uren die in het lopende jaar beschikbaar zijn. Het overzicht is gemakkelijk af te drukken. Beschikbaarheidsoverzicht. Hiermee kunt u voor een te kiezen periode een overzicht laten afdrukken van de beschikbaarheid van uw werknemers. Per dag kunt u zien of de netto beschikbaarheid van uw werknemers voldoende is om het werk wat er is ook uitgevoerd te krijgen. Oproepbaarheidsoverzicht. Hiermee ziet u snel welke werknemers extra inzetbaar zijn. Verlofkaart t.b.v. de werknemer. Hierop staat de berekening van verlof- en ATV-recht, de opgenomen verlof- en ATV-dagen, de extra gewerkte uren, het totaal aan opgenomen verlof en ATV en het resterende verlof en ATV. Ziektekaart van elke werknemer. Hierop staan alle ziektedagen, procentuele ziektedagen, het totaal aantal ziektedagen, het aantal dagen verlof wegen zwangerschap/bevalling, aantal wachtdagen, aantal ziekmeldingen, langste ziekteperiode en het ziektepercentage van de werknemer. |
||||||||||||||||
Centrale administratie TakenPlanner SA is bedoeld voor de centrale administratie van het personeel van kleine organisaties met tussen de 10 en 50 werknemers. Het wordt geïnstalleerd op een computer waar de gehele administratie bijgehouden wordt. SA staat dan ook voor Stand Alone. Doordat de administratie centraal bijgehouden wordt op één computer, zijn er geen beveiligingsmaatregelen nodig. Alleen het personeel dat toegang heeft tot deze centrale computer kan immers de persoonsvertrouwelijke informatie lezen en wijzigen. Gebruik van het programma op een netwerkcomputer wordt afgeraden omdat de veiligheid van de persoonsvertrouwelijke gegevens dan minder goed gegarandeerd is. Het is is wel mogelijk, maar TakenPlanner SA beschikt niet over mogelijkheden om de toegang tot de gegevens te regelen en het algemeen toegankelijk maken van het databestand via een netwerk voor verschillende werknemers wordt daarom ten sterkste afgeraden. Daarenboven: TakenPlanner SA is volledig ongeschikt voor het tegelijkertijd bewerken van de gegevens door verschillende personen via een netwerk. In zo'n geval wordt de integriteit van de data aangetast. Kortom: TakenPlanner SA is zeer geschikt voor het bijhouden van uw personeelsgegevens op een centrale plaats, maar ongeschikt voor decentraal gebruik. |
||||||||||||||||
Vragen? Thomassenstraat 19, 3572 KG Utrecht. Telefoon: 030-2733019 / Fax: 084-8358544 Onderzoeksadviesburo 'Plan' is ingeschreven
bij de Kamer van Koophandel van Utrecht onder nummer 30085800 |
||||||||||||||||